lørdag 29. august 2009

Endelig på nett igjen :))

Hei igjen, da ser det ut som om datatrøbbelet er over for denne gang!!
Har faktisk vært i orden ei lita uke. Fremdeles den samme gamle.., men når
noen endelig fikk tid til å se på den, viste det seg at det var en grei ting å ordne!!
Litt kjekt å ha det i orden igjen, men det har uansett vært dårlig med tid i sommer.

Denne uken er min andre friuke på de syv siste ukene...
Men har, som dere ser av bildene, fått nydt noen fine dager innimellom!

Siden det likevel skulle jobbes så mye, og Marit m/fam har vært på ferietur, dro jeg
likegodt i gang med et skikkelig opp-pussingsprosjekt på hjemmebane!!

Er i ferd med å pusse opp kjøkkenet, og det er jo en omfattende prosess...
Er ikke så mye igjen før jeg er ferdig, men mer om det i mitt neste inlegg, som jeg
håper det ikke blir så lenge til.

Litt sliten nå ikveld. Etter en lang dag, tok jeg ut siste energien med å rydde hos
min lille kanin, samt klippe plen! Så nå vil jeg bare krabbe opp i godstolen, og sløve litt
foran tv-en!

Fortsatt god helg til dere, og gleder meg til å få se innom hos dere snart, og ikke minst
kommentere, har blitt dårlig med det!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Hei.Det var nå virkelig hyggelig att du var tilbake.Så mange fine tinger du har holdt på med.Skal bli kjekt å høre mere om oppusing av kjøkkenet.Ha en riktig fin Lørdagskveld vidre kos deg opp i godstolen foran tv.Bodil

Prinsesse Elin sa...

Ser ut som du har sommer. Det er det ikke her. Men jeg nyter bildene du viser og føler på sommerstemningen.
Gleder meg til å se kjøkkenet ditt. Alltid spennende med opp pussings objekter. Ha en herlig avslappende lørdag. Klem fra Elin:)