onsdag 14. oktober 2009

Sakte, sakte-

-kommer jeg tilbake!
Først av alt, tusen takk for alle hyggelige kommentarer til mitt forrige innlegg!
Har slitt med en fordervelig forkjølelse, (som jeg personlig har oppgradert til en liten influensa.) har tatt meg igjen flere ganger, og arbeidslysten har vært lik null.
Har så vidt hatt overskudd til å kikke innom dere, (har jo blitt "nesten" avhengige av dere..,*kremt* men har blitt dårlig med kommentarer! Beklager!
Men nå er formen stigende, og jeg har arbeidsuke, så skal se om jeg ikke får hevet meg rundt, og gjort noe fornuftig snart! Det trengst, på alle plan!*rødme*
Vi har i tillegg fått noen dager med fint høstvær, så nu går alt så meget bedre..!

Så inntil jeg kommer med et ordentlig innlegg, nyt de fine høstdagene vi har, og ikke minst, alle de fine høstfargene!

Ha en fin tid fremover!

5 kommentarer:

Lisemoren sa...

Så bra at formen er bedre. Det er ikke kjekt å være forkjølet nei. Jeg får heller ikke blogget så mye, hatt en veldig travel høst på jobben. Men nå er i hvertfall høstens foreldremøte vel overstått.

Jeg er helt enig med deg at det er en glede å blogge og besøke andre blogger. Gleder meg derfor til å høre mer fra deg.

Klem fra Lisemoren

Anonym sa...

Hei.Så bra att formen er blitt bedre.Har ikke vært helt i form selv.Men går bare å er slapp og fryser det vil ikke bryte ut helt...Nydelig katt som du har på bloggen.Ser ut som den ær levenes..Hi hi...Ha en riktig fin Onsdagskvel i det nydelige høstværet.Nyt det mens det varer.Klem fra Bodil...

Janne i Fagerlia sa...

Hei Oline! Bra du er i ferd med å finne igjen formen slik at du kan komme deg ut å nyte de fine høstdagene. Det er utrolig hvor mye enklere alt blir når sola kommer på himmelen igjen. Du har fortsatt roser i hagen ser jeg - flotte bilder.

Else M@rie sa...

Lite med blogging her også, var å tok masse flotte høstbilder her en dag, men de har ikke kommet lenger enn på pc!
Det har vært noe hver kveld denne uken, så da har pc fått hvile seg litt..
Ha en flotters fredag og god helg!

K@ri sa...

Fremgang er bra! Da går det i alle fall rette veien :o)
Ja, de unge damene min fant virkelig hverandree, og de storkoste seg i hverandres selskap. Den minste var noe tøysete de første dagene hun ble alene igjen, men det er vel hva man kan kalle normalt.
Ønsker deg en fin dag.
Vakre tanker fra K@ri*