lørdag 22. november 2008

Long time no see...




da er det nok på sin plass med en aldri så liten oppdatering!
Selv om jeg har fri, så bare fosser dagene i vei! Har holdt på med klargjøring av de siste varene som skal ut til butikkene før jul. Jeg har vært på en bytur hvor det ble litt shopping, klær denne gangen. Har passa marit, skal ha henne fra nyttår, da hennes mor skal begynne å jobbe igjen. Så derfor passer det ekstra godt at de bor her nå, så vi får øvd på å bli samkjørte...
Har fått slappet av en del, og idag har jeg fått gjort ferdig mitt foreløpige siste prosjekt. Veske med heklapynt, smykke og armpynt! Dette kommer nok for salg i nettbutikken vår med det første.
Skal nå ta meg en tur rundt i bloggene deres for å se hva dere holder på med og kommentere litt... Det har vært lite av det i det siste. Da står det bare igjen å ønske dere alle en fortsatt strålende helg!!

2 kommentarer:

Solveig sa...

Hei hei:)
Så mye fint du har laget!
Travle dager selv om du har fri ja..
Åh, vet du hva,.. Da jeg lagde innlegget i går ble det bare tull.. Linker forsvant, dobblet seg osv. Så din link forsvant
vist:( Det var dumt! Du skjønte vell igenting..

Kjempe fint på blogg treff,men hodet er helt snålt no så nå legger jeg meg:)

Ha ei strålende helg:)

Torilpia sa...

Så mye lekkert da .. :o)

Likte den veska veldig godt - så søt :o)

Kos deg med Marit .. og kos deg i førjulstida - klem fra meg!