søndag 9. november 2008

Min lille, rare, store jente.

Bare innom som snarest for å vise hva jeg har fått av eldstejenta mi!
Som kjent så bor de her for en periode, mens de pusser opp badet!
Det er naturligvis kjempehyggelig å ha dem her,tenk å få følge sitt lille barnebarn "live" hele døgnet, og ikke bare når hun er oppstyla og klar for besøk... Mmm, nyter det ja!
Men nå har hun altså skrevet sitt mest tullete innlegg noensinne, så den som vil vite mer, kan gå til bloggen hennes, som jeg linker til på siden her, for å lese mer.
Mye pent har hun skrevet, men som mor, må jeg jo si at det er mye som er bare tull, men samtidig, jeg er jo utrolig stolt og glad for at hun som voksen har slike "fornuftige " tanker... At hun lengter tilbake til sitt eget hjem er jo faktisk en god ting...
Og for en jente som helt fra hun lærte å snakke, har hatt et favorittsvar på det meste; "Greie sjøl", skjønner jeg at det kan være vanskelig å ta imot hjelp! Men lille venn, jeg gjør det så gjærne!! KLEM!
Og til dere andre, fortsatt god søndag!!

Ingen kommentarer: