søndag 26. april 2009

Jeg, en handyman??

Tjo hoi, da var jeg visst på nett igjen, ja...
Eller på nett har jeg vel på et vis vært hele tiden. Men saken er at det har vært så ualminnelig tregt!! Det datt helt ut i påska, for så å komme tilbake noen dager senere, men da så tregt, at det nesten ikke kunne brukes til noenting!! Fikk så vidt lest aviser, men ikke lastet verken opp eller ned noen ting.
Var i kontakt med leverandøren i går, og de påsto at så langt de kunne se, var alt i orden. Farten var slik den skulle være, og linjen var helt fin! Haa, tenkte jeg da, særlig, funka jo ikke for det!
Jaja, som den lille nerden jeg etter hvert har måttet bli, satte jeg i gang de små grå, og tenkte så det knaket en stund... Kom på at jeg hadde et ubrukt modem fra sist det var problemer, og tenkte at jeg skulle nå i hvertfall prøve det, før jeg kastet hele sulamitten. (Har av og til hatt mest lyst til det, for så gå tilbake til papirbruk igjen.) Og voila, det funka!!
Men nok om det!

Siden jeg egentlig ikke hadde noen tro på dette, bare skulle prøve, er det ikke noe særlig til innlegg, hadde jo ikke forberedt noe, og egentlig er det ikke så mye å blogge om for tiden. Men bildet viser igrunnen hvordan mine dager er, og de er fylt av så utrolig mye fint. De aller fineste blomstene, (ingenting slår de aller første som kommer om våren, enten det er i hagen eller i naturen ellers) bli nydt i lange drag. Noen får lov til å bli med inn, men de aller fleste får stå igjen, og bare være til glede lengst mulig!
Nei, da får dere ha en fin søndag videre, da skal jeg ut i sola, kan jo ikke sitte inne ved dataen en slik fin dag!!

2 kommentarer:

Orlaug sa...

Dataproblem er noko "herk", plutseleg i kveld var det heilt komplett umuleg å kome inn på min eigen blogg for å lage innlegg.
Vart meir og meir frustrert, til slutt bortimot rasande........til sist fekk eg det til, ved å gå via blogspot. Skjønar framleis ingen ting...men eg er ingen datanerd, berre so det er sagt.

Julies sa...

Du er ikke bare handyman, vettu - du er datanerd også !!
Fy flate - det er ganske så imponerende, må je si !