søndag 24. mai 2009

Interiør til en liten prinsesse

Hei igjen, dette innlegget blir viet mitt lille gull!
Har ikke blogget noen bilder av henne etter at hun ble 1 år. Er faktisk livredd for at noen skal komme og ta henne fra oss, fordi hun er så nydelig,hehe!
Men gjør et et unntak idag, da !

Da Marits mamma var liten, fikk hun av sin morfar en dukkeseng som han hadde laget til henne! Etter mange år med lek, trengte den sårt en opp-pussing!
Så de siste dagene har jeg malt den, sydd dyne og pute, stretchlaken og sengesett,

pyntet den med noen glansbilder, og funnet et sengeteppe av oldemorsruter som jeg også sender med!
Kjøpte også en liten dukke til, men den fikk hun med seg hjem tidligere idag, da de var innom og grillet! Senga med utstyr skal jeg ta med meg opp i morgen, da en ny uke med pass av henne står for døren!
Ha en god uke alle sammen!!





7 kommentarer:

Julies sa...

Hei igjen !
DET er ei snill bæssmor, det , tenker jeg !!
Har ett barnebarn til på tur, je... i august. En gutt til... Og gutter leker ikke med dukker, gjør de vel ..? Jeg har jo ei gammel dukkeseng jeg og, men den får stå på låven til jenta kommer. Jeg regner med at det blir ei stund til !
Pussig det der med barnebarn...vi er jo så UNGE sjøl..?!
Kos deg !

Janne i Fagerlia sa...

Å, så nydelig ei lita jente. Sikkert kjekt å være "bessmor" ja.
Senga med alt utstyret blir sikkert en suksess.

Ha en riktig fin "bessmoruke"!

Else Marie sa...

Så fin ei lita tulle!
Og for en fin dukkeseng!

Jeg husker jeg fikk av bestefar da jeg var lita, men det var visst ei søster som hadde ødelagt den noen år senere. Så her måtte vi kjøpe ny!
Kjekt med sånn en kan arve!

Anonym sa...

Hei Takk for hilsningen på bloggen min Er ikke så flink og skrive men jeg jør mit beste . Fin jente du er bestemor til og så heldig hun er som får dukkeseng med utstyr . Ha en god dag Bodil

Lisemoren sa...

Så nydelig den lille jenta var. Skjønner godt at du er redd for henne. Jeg vingler frem og tilbake med om barna skal vises på bloggen av og til eller ikke. Så viser jeg dem, og sletter bildene igjen etter en stund, og vingler litt videre..... Er ikke greit. Det er synd at vi ikke skal kunne slappe av. Men men.

Kjekt å ha deg tilbake foresten. Jeg elsket innlegget foran her, om bunadene. Har aldri sett den før, men syns den var svært vakker. Flott ring du fikk ordnet også. De er da heldige.

Dukkesengen ble knallfin.
Jeg kommer snart innom deg igjen.
Ha en god uke. Klem fra Lisemoren :)

Orlaug sa...

So fint du har laga til....nymalt og nytt utstyr.
Detta vert stas for Marit, som er aldeles nydeleg!!!!

Synnøve sa...

Ble helt rørt og overveldet over at du har fått laget så personlige ringer til jentene dine. Så godt på kommet:)) Du er bare så kreativ og snill.

Får ei søt jente, skjønner du er redd for henne. Og så fin dukkeseng med tilbehør da.
Kos deg med barnepass i uka her:))

Klem