fredag 15. mai 2009

Jippi!!! (Enn så lenge.?!)

Endelig, da skal dataproblemene være en saga blott for denne gang!!
 Måtte riktig nok kaste inn håndkleet, og få hjelp av en ekspert! 
Etter diverse mer eller mindre heldige problemløsninger, omtrent full rasering og oppbygging igjen, og ikke minst, en enorm tankevirksomhet, ble jeg tilbudt et besøk av en reperatør fra internett leverandøren! 
Det takket jeg gladelig ja til!
Hadde vel innerst inne håpet at det skulle være et avansert problem, langt utenfor min grense for hva jeg kunne finne utav selv!
Nå er ikke den grensen så veldig langt ut egentlig da, men likevel, hadde ikke gjort noe om man måtte ha teknisk høyskole for å finne ut av det liksom...
Men da det viste seg at problemet "bare" var en defekt eliminator, ble jeg litt småflau, ja...
Jaja, hovedsaken er at det er iorden, og det var helt gratis å få ordna det.
Ble litt glad i den mannen der,ja!! ;)))
Blogger riktignok på lånt data nå, derfor ingen bilder! 
Det skyldes at marit har formiddagsdubben sin, men håper å være tilbake med et ordentlig innlegg snart!! 
Kanskje jeg da skal vise dere mitt absolutte beste gjenbrukstips?
Må tenke litt på det ja!
Det er i hvertfall noe som er veldig aktuellt i disse dager.
Det kan forsvares som et interiørinnlegg, tradisjon, arvegods og nytenkning!
Intet mindre!!!
Så til vi blogges igjen, ha det supert!

1 kommentar:

Orlaug sa...

Uff, no sender eg visst kommentarar i "hytt og pine"......(den siste på det forrige innlegget skulle sjølvsagt vere her....)
Jaja, pytt...pytt.