fredag 12. september 2008

Minner i gamle bokser, del 2.


Knappene jeg skrev om i mitt forrige innlegg, hadde inntil sist helg, levd et stille liv i disse gamle boksene! Ikke noe papp, plastikk eller strek-koder her, nei. Håndskrevet prislapp og rust på lokkene, og bare helt nydelige!

Jepp, jeg kan "kjenne" lukten av barndommens "mor monsen", og marmorkake, (som på den tiden selvfølgelig het mormor kake.)

Rart med gamle minner.., selv om man verken bruker dem til vanlig, eller steller noe spesielt godt med dem, så er de der et eller annet sted likevel og man kan når som helst ta dem frem og kose seg med dem!

Og boksene? Eeh...joo..,de står, inntil jeg kommer på noe bedre, på kjøkkenbenken, og bare er! For kaste dem?, nope!!!

1 kommentar:

Solveig sa...

Hei:) Takk for koslig hilsen hos meg! Slike fine hverdager som i dag er herlig:)
Så flotte bokser, så mye kos å nostalgi over de! Du må ha de på ei fin hylle;) Har en gammel bakepulver boks etter morfar jeg og. Med håndskrevet prislapp,og den er uåpnet! 1kr kostet den,hehe!