søndag 22. februar 2009

God fastelavens-søndag!

Viser dere bilder fra dagens frokostbord! "Minste"jenta og samboeren hennes er hjemme, og da er det gøy å gjøre det litt ekstra! Dekket på med frokostserviset som jeg fikk med barna til morsdagen. Det er til seks personer, og jeg synes at det er så fint. Spesielt godt likte jeg fasongen på tekanna, som i dag ble fylt med kakao! Serien er fra Perfect Home. Hadde noen deler fra før, så dette var en kjærkommen gave!
De to jentene mine var sammen oppe hos den eldste i går og bakte boller, som de koste seg med. Ble igjen noen til idag og. Så koselig at de kan samles ofte, og ekstra kjekt når de gjør noe i sammen. De to guttene (samboerne) deres trives også godt ilag, kan holde det gående i timesvis med å diskutere bil, el løse tekniske "problemer" med en el annen duppeditt! Så da kunne mor med litt bedre samvittighet dra på jobb, i trygg forvissning om at tradisjonene blir tatt vare på, og levd ut, litt viktig det og, synes jeg! En riktig hyggelig fastelavens-søndag ønskes dere alle!!
P.S., jo da, de fikk mer mat også, men det var først etter at fotografen hadde fått sine blinkskudd!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har ei utfordring t d her. :)

http://anitasheklehjorne.sprayblogg.no/?c=1235337172