søndag 4. januar 2009

Et verdig punktum!

I helga har vi heldigvis fått være sammen igjen, alle sammen!! Alle var blitt friske igjen, og vi har fått noen koselige dager til å få avslutta jule-/nytttårsfeiringa på en hyggelig måte.

Vi har tent masse lys, spist godt, snakka, ledd og lagt litt planer for den nærmeste tiden...


I morgen er det full fart igjen med skole og jobb for oss alle sammen, og vi føler oss vel mer klare til det nå etter denne helga!! Spesielt jeg er veldig glad for at det ble slik, masse koseligere at det ble en slik fin avslutning!!Nå i kveld har jeg vært oppe hos marit, og fått de siste innstrukser, for skal jo som jeg har nevnt før, begynne med "ny" ekstrajobb fra imorgen... Den viktigste og fineste noensinne... Hennes mor skal tilbake i jobb igjen, etter et års permisjon, og jeg skal få lov til å passe min kjære "lille trille". Grugleder meg, ja!!!




Ellers har jeg holdt på med dette prosjektet i ettermiddag! Neida, det er verken suppe eller salat, men vasking av gamle barneleker som mine barn hadde da de var små!!! Marit viste med all tydelighet i helga hva hun mente om "baby" lekene som hun har hatt her hos bestemor så langt!! De var ikke lenger interresange i det hele tatt... ( Er jo blitt så stor ei jente nå, snart et år, så er nok klar for litt mer utfordrene leker nå ja.) Så har vært på mørkeloftet idag, og funnet masse, masse fint! Og som yngstejenta sa; "Tror at du har det verste hamster-genet av oss alle sammen." Jepp, fullt oppå der og! Hihi.

Ønsker dere alle en fin uke!!

4 kommentarer:

Orlaug sa...

Ja, i morgon er det tilbake til "striskjorte og havrelefse".
Heilt greitt, igrunn.
Og du i ny jobb...å passe ein eittåring er nok både travelt og kjekt.
Har ikkje kasta ut jula endå, men sit og lurer på om eg skal begynne å sanke ihop litt.
Ha ei god veke med vesle Marit!

Julies sa...

Oi, du kommer nok til å få mer enn nok trim den nærmeste tida. Har en på ett og et halv selv, skjønner du. Nåja, har og har... dattera mi har det i allefall. Bor 15 mil herfra så jeg ser han jo ikke hver dag... Men jeg blir helt utslitt etter noe timer i hans selskap, jeg. og jeg er da ikke i såååå dårlig forfatning, hell...
Men det er jo artig, da. Lykke tel !

Solveig sa...

Hei hei:)
Godt nytt år!!
Godt at dere er friske nå da;)
Hørtes virkelig fælt ut sånn som dere har hatt det:S
Kjempe fine bilder du viser oss ,veldig fine tallerkener;)
Hehe, litt av en leke vask ja..¨
Rart at Marit blir 1 år allerede,tiden går bra fort.
Hun er jo så søøøt:)

Stor klem til deg!

Anonym sa...

Lykke te som "dagmamma" Anne!! Ta kjem te å gå kjempebra!! :)