søndag 25. januar 2009

Jeg, en søndagsblogger!!

Hei igjen, alle sammen!!
Med stor fare for å gjenta meg selv, her fyker ukene avsted!! Men har det for tiden utrolig bra, og nikoser meg med mine hektiske dager!
Har ikke fått tid til å blogge noe særlig, men har tatt en lite bloggrunde idag!
Siden jeg har fri fra jobben som dagmamma idag, og ikke skal på den egentlige jobben før i ettermiddag, var planen å sove lenge...

Men neida, våknet klokken halv 9, tilsynelatende ferdig ladet! Jaja, etter en en god frokost har jeg vært ute å tatt noen naturbilder. Det er for tiden et alldeles nydelig vær vi har her på nordvestlandet! 6 varmegrader og sol om dagen, og selv om det innimellom kan blåse litt friskt, har vi vel følelsen av at vi er kommet litt lengre utpå året enn vi egentlig er. Nyter det, ja! Mesteparten av det lasset med sne som ramla ned her i nyttårshelga er borte, og vi har for en stor del, tørre, bare veier. Men bank i bordet, det kan bli mye vinter enda, men vi er i hvertfall på den rette sida av jula!


Ikke allverden som skjer på innteriør el håndarbeidsfronten for tiden, men skal spare dere for bilder av maling som tørker, eller av hvite tøystykker som ligger ferdig klippet og venter på dekorering og montering! (Holder på med noen gaver.)

Vel vel, med denne lille stemningsrapporten ønsker jeg dere alle en fin tid!

2 kommentarer:

Julies sa...

Å , heldige du !Selv er jeg innesnødd og har ikke annet å gjøre enn å flytte på noen Norgesglass....!

Torilpia sa...

Heisann!!

Så flott at du nyter gode dager :o)
Kunne tenkt meg bare veier her også - men tror det er ei stund til enda dessverre .. her er det rimelig kaldt idag.

Ha ei super ny uke - kos deg videre :o) Klemmer!!