fredag 24. oktober 2008

Unntakstilstand.







Siden en i familien har blogget denne tittelen tidligere, kaster jeg meg på, da det er betegnende for tilstanden her i kveld!
Da jeg endelig greide å få bildene fra minnekortet over på maskinen, hadde jeg glemt hva jeg egentlig skulle blogge om!! Hrmf.
Jaja, var vel egentlig litt om at jeg endelig er i gang med produksjon av julevarer til butikkene som selger for meg. Av forskjellige grunner har arbeidslysten vært fraværende i høst, og da den endelig kom tilbake, ja da flommet ideene innover meg, med det resultat at nå har jeg ørti halvferdige produkter på gang, alt spredt over hele huset,ettervirkninger av en influensa herjende i kroppen, ekstra arbeidsperiode, imorgen er det helg, og spesielt jeg ønsker meg da et ryddig hus, og... jaja, tror bare at jeg tusler ned og legger meg!
Skal prøve å legge til noen bilder, men som sagt, ingen ferdige varer... Og, selvfølgelig, en god natt til dere alle! ;D

5 kommentarer:

Størhuset sa...

Kan bli litt kaos til tider alle steder ja. Koselig blogg du har. Ønsker meg også rent og ryddig hus til helga...Men da må jeg vel trå til skikkelig. Ha en fin dag!

Torilpia sa...

Sånn er det bare - noen ganger.. Man får så mange ideer og tips at man går i stå .. da er det godt med en time-out før man setter igang med nytt pågangsmot.

Håper siste rest av the flu slipper kroppen snart :o)

God helg - klem!!

Solveig sa...

Så bra å høre at du har kommet igang nå da:)
Du er jo kjempe flink med håndarbeid!!

Så koslig at du var hos Marit i dag:) Hehe, du får vente på at han skal komme å plukke opp alle bladene da:P

God helg:) Slapp av og kos deg!

Solveig sa...

Fortsatt god bedring:)
Og huset kan være så rotet som bare det,så lenge du ikke er i form. Du får passe på deg selv først;)

Solveig sa...

Hei hei:)
Håper du har hatt ei fin helg.
Ta deg en tur på siden min;)